/Julinek Dzień 3

Julinek Dzień 3

Ahoj,
Kolejny dzień przygody za nami. Znowu działo się bardzo wiele! Część kolonistów pojechała na kolejną wycieczkę do Warszawy. Na początku: wizyta w studiu radia. Poznaliśmy tajniki pracy reporterów, a nawet zdobyliśmy autografy Oli Kot. Podczas spaceru po Łazienkach Królewskich obserwowaliśmy wiewiórki oraz pawie. Korzystając z pięknej pogody długo spacerowaliśmy po Starym Mieście, gdzie zobaczyliśmy m. in. Pomnik Chopina. Następnie zobaczyliśmy i usłyszeliśmy wiele ciekawostek o Pałacu Prezydenckim oraz Uniwersytecie Warszawskim. Podczas spaceru mogliśmy przyjrzeć się ulicznej instalacji artystycznej. Kolejno udaliśmy się pod Grób Nieznanego Żołnierza, gdzie akurat odbywała się zmiana warty. Zwiedziliśmy również Sejm. Na koniec wycieczki mogliśmy obserwować samoloty na Lotnisku Chopina. Po kolacji odbył się wieczorny seans filmowy – obejrzeliśmy film „Planeta skarbów”. Druga część grupy miała równie ciekawy dzień: po śniadaniu bawiliśmy się, tańczyliśmy, graliśmy, czyli animacje cyrkowe! Następnie przechodziliśmy różne trasy w parku linowym. Mimo początkowych obaw i strachu bawiliśmy się fantastycznie. Po obiedzie czekały na nas kolejne atrakcje – graliśmy w minigolfa, jeździliśmy na gokartach oraz bawiliśmy się na placu zabaw. Później byliśmy w parku dmuchawców, bawiliśmy się świetnie – najbardziej przypadła nam do gustu dmuchana zjeżdżalnia z wodą! Przed kolacją pisaliśmy wiersze i opowiadania o naszej wymarzonej podróży. Niektóre wzruszyły naszych wychowawców aż do łez! Po kolacji odbył się wieczór gier planszowych, logicznych i karcianych.
To był dzień pełen wrażeń,