/Wakacje z Muszkieterami Dźwirzyno Dzień 3 Turnus 1

Wakacje z Muszkieterami Dźwirzyno Dzień 3 Turnus 1

Witajcie!

Dziś odbyła się wycieczka do Trzęsacza, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć najnowsze muzeum multimedialne. Poznaliśmy legendę zabytkowego kościoła w Trzęsaczu oraz historię o potężnym Neptunie władcy mórz i jego córce. Następnie udaliśmy się aleją gwiazd na molo w Międzyzdrojach; widoki i pogoda były przepiękne. Na dopełnienie przygody zwiedziliśmy muzeum figur woskowych, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć największe gwiazdy świata. Podczas drogi powrotnej zrobiliśmy przystanek przy jeziorku turkusowym, gdzie mogliśmy odpocząć i nacieszyć oczy wspaniałymi widokami.

Podczas pobytu jednej grupy  na wycieczce reszta, korzystając ze słonecznej pogody, spędziła dzień na plaży korzystając z kąpieli w morzu; nie obyło się też bez przeróżnych zabaw i gier z ratownikami. Następnie, jako uczynni muszkieterowie, oczyściliśmy naszą matkę ziemię z zanieczyszczeń.

Na koniec dnia odbył się seans filmowy z przekąskami oraz dyskoteka integracyjna.