/Wakacje z Muszkieterami, Dźwirzyno, Dzień 4, Turnus 3

Wakacje z Muszkieterami, Dźwirzyno, Dzień 4, Turnus 3

Witajcie!

Dziś odbyła się wycieczka do Trzęsacza, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć najnowsze muzeum multimedialne. Poznaliśmy legendę zabytkowego kościoła w Trzęsaczu oraz historię o potężnym Neptunie władcy mórz i jego córce. Następnie udaliśmy się aleją gwiazd na molo w Międzyzdrojach; widoki i pogoda były przepiękne. Na dopełnienie przygody zwiedziliśmy muzeum figur woskowych, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć największe gwiazdy świata. Podczas drogi powrotnej zrobiliśmy przystanek przy jeziorku turkusowym, gdzie mogliśmy odpocząć i nacieszyć oczy wspaniałymi widokami.

Podczas pobytu jednej grupy  na wycieczce reszta, korzystając ze słonecznej pogody, spędziła dzień aktywnie na plaży. Na początku odbyła się olimpiada sportowa na wesoło – każda grupa mogła wykazać się tężyzną fizyczną, sprytem i szybkością. Olimpiada została podzielona na dwa etapy: indywidualny i grupowy. Po zakończeniu rywalizacji – dla ostudzenia emocji – odbyła się baloniada. Po kolacji mogliśmy porozmawiać z Panem Rybakiem, który odkrył przed nami tajniki swojej pracy i odpowiedział a wszystkie nurtujące nas pytania.