/Romanówka dzień 8

Romanówka dzień 8

12.07.2019r. (piątek)

Dzisiaj mieliśmy całodniową wycieczkę do Kazimierza Dolnego. Zaczęliśmy swoją podróż od spaceru bulwarem nadwiślanym. Dzieci mogły zobaczyć piękną polską rzekę – Wisłę. Następnie grupa chętnych osób przeżyła moc szaleństwa w parku linowym- oczywiście pod bacznym okiem instruktorów oraz wychowawców i pani kierownik. Później przeszliśmy na Rynek, do studni- obowiązkowego miejsca w Kazimierzu. Dzieci zrobiły sobie zdjęcia z mimem udającym czarownicę 🙂 Następnie wybraliśmy się w grupach na pyszne lody i gofry oraz zakup pamiątek. Po chwili wytchnienia i przyjemności udaliśmy się trochę pozwiedzać i podziwiać uroki tego malowniczego miasteczka. Weszliśmy na Basztę i ruiny Zamku, a dla chętnych i bardziej wytrwałych była jeszcze wyprawa na Górę Trzech Krzyży. Tutaj widok zapierał dech w piersiach.

Zwiedzanie miasteczka zakończyliśmy spacerem w stronę naszego autokaru, który czekał na nas przy Wiśle. Tu można było jeszcze raz zerknąć na bulwar i piękny krajobraz.

Wieczorny blok tematyczny został zaplanowany specjalnie z myślą o jednej z naszych kolonistek, ponieważ obchodzi dzisiaj urodziny. Nasza Zosia była bardzo zadowolona. Chyba nie spodziewała się takiej niespodzianki :))