/Julinek Dzień 2

Julinek Dzień 2

Cześć!
Kolonie zaczęliśmy na całego! Od rana część kolonii pojechała na wycieczkę do Warszawy: pojechaliśmy na ulicę Wiejską, gdzie poszliśmy pod Gmach Sejmu i Senatu. Następnie poszliśmy na spacer do Łazienek Królewskich – było pięknie, a oprócz tego mogliśmy obserwować skaczące wiewiórki. Potem obejrzeliśmy Grób Nieznanego Żołnierza i przeszliśmy na Stare Miasto – zdobyliśmy garść informacji i kupiliśmy pamiątki! Na koniec wycieczki pojechaliśmy na Lotnisko Chopina. Z tarasu widokowego obserwowaliśmy startujące i lądujące samoloty. Po powrocie do hotelu bawiliśmy się na świeżym powietrzu – graliśmy w piłkę nożną i siatkową. Po zajęciach integracyjnych i teambuildingowych zjedliśmy kolację. Na koniec dnia zorganizowaliśmy wieczorny seans filmowy. Druga część grupy miała zajęcia na terenie Julinka z cyklu „Akademia cyrkowa” – oglądaliśmy wystawę sztuki cyrkowej oraz korzystaliśmy z animacji cyrkowych. Następnie była wizyta w parku linowym – to były emocje! Dodatkowo czekała na nas przyrodnicza wyprawa do lasu, czyli „w poszukiwaniu Łosia”. Co prawda łosia nie spotkaliśmy, ale ślady poprowadziły nas do stada pięknych koni. Na koniec dnia odbył się blok zajęć artystycznych/kreatywnych, czyli „artystyczna podróż” – tworzyliśmy wiersze na temat wymarzonej podróży po świecie.
To był dzień pełen wrażeń,